Origami je japonské slovo, které znamená „skládat papír“. Skládání papíru má v Japonsku dlouhou tradici, ale rozvíjelo se i v jiných zemích a dnes je známé po celém světě. Papírová origami peněženka je důmyslné origami v podobě peněženky, které se vyrábí ze speciálního recyklovatelného papíru. Papírovou peněženku můžete použít jako originální obal na darované peníze, na úschovu maličkostí nebo jako netradiční přání, které ukryje malý dárek, kartičku s věnováním i fotografii .
Papírové origami peněženky s vlastním potiskem, Vaším logem nebo sloganem jsou hezké, praktické, upoutají pozornost a budou i trvanlivým reklamním médiem.
Origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Papírová origami peněženka
Velikost: 8 x 10 cm Hmotnost: 0,070 kg Materiál: Papír 250g Minimální objednávka: 1000 ks
Včetně gumičky Produkt je již složen Vyrobeno z 1 kusu papíru Registrovaný design (R) Vytištěné instrukce ke skládání
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.